Apple Aankoopadvies Mac

Momenteel twijfel tussen de iPad Pro 11" 128GB of 256GB (deze laatste zal meer futureproof zijn).
Een smart-keyboard is (nog) niet aan de orde, dus ben nog bezig met de zoektocht naar een goede (niet te bombastische) cover; voor- en achterkant.
 
Momenteel twijfel tussen de iPad Pro 11" 128GB of 256GB (deze laatste zal meer futureproof zijn).
Een smart-keyboard is (nog) niet aan de orde, dus ben nog bezig met de zoektocht naar een goede (niet te bombastische) cover; voor- en achterkant.
Goh, de iPad Pro zal sowieso future-proof zijn voor 4-5jaar. En heb je al die ruimte nodig?

Ik heb deze voor de iPad Air; doet eigenlijk alles hetzelfde als die van Apple
 
Overweeg om mijn 8 te vervangen met een 12 ofwel 12 mini. Is er veel verschil in batterij tussen deze 2? Tips waarom wel of niet voor de 12 te kiezen?
 
Overweeg om mijn 8 te vervangen met een 12 ofwel 12 mini. Is er veel verschil in batterij tussen deze 2? Tips waarom wel of niet voor de 12 te kiezen?
Hangt af van

1. Het gebruik, groter -> meer batterij
2. Wil je grote smartphone of eerder compact?
 
Heel groot liever niet maar scherm mag groter dan mijn huidige 8. Aangezien de zwarte randen weg zijn zal het sowieso ook al groter zijn. Wil het vooral voor de camera. Overweeg ook de 11 maar deze is ondertussen al 2 jaar uit dus.
 
Overweeg om mijn 8 te vervangen met een 12 ofwel 12 mini. Is er veel verschil in batterij tussen deze 2? Tips waarom wel of niet voor de 12 te kiezen?

Had ergens gelezen dat de 12 mini een slechte batterij heeft dus dan mss eerder een 12. De 12 is denk ik even groot als je 8, maar scherm is natuurlijk veel groter.
 
Zijn er goede magsafe car mounts?
Ik had voor mijn 6S ook zo'n magnetische die je op een roostertje kan zetten (met een plaatje dat je dan tussen uw hoesje en telefoon moest steken) maar ben vorige week overgeschakeld naar een 13 Mini.
 
Zijn er goede magsafe car mounts?
Ik had voor mijn 6S ook zo'n magnetische die je op een roostertje kan zetten (met een plaatje dat je dan tussen uw hoesje en telefoon moest steken) maar ben vorige week overgeschakeld naar een 13 Mini.
Ik ben bezig met dezelfde zoektocht, maar dan voor de iPhone 13 Pro en de Pro Max :)
 
Ik ben dus van plan een iPhone 13 te kopen maar twijfel tussen de gewone en de pro.
Zijn er mensen die al ervaring hebben met het promotion display (120 hz) want als ik review*s bekijk lijkt dat alleen al de moeite waard.
Voor de camera moet ik het niet doen want ben geen foto trekker.
De batterij en meer werkgeheugen zijn natuurlijk ook wel meegenomen,maar is dat wel allemaal 250euro waard.
 
De 13 heeft een langere batterijduur dan de 13 pro dus daar moet je het niet voor doen. Je hebt in de pro ook een extra camera maar daar doe je het dus niet voor.

Ik heb een pro, komende van een X, en ik moet zeggen dat die 120hz toch echt wel super aanvoelt. Maar als je het nog nooit gehad hebt ga je dat niet missen, dus het is nog maar de vraag of het dan 250€ waard is. 1 keer je naar 120hz gaat, ga je niet meer terug wel.
 
Hé,bedankt voor de reactie maar als ik de batterij vergelijk op de site van apple houdt die van de pro het toch langer uit dan de gewone 13.
De pro video afspelen 22 uur. Video streamen 20 uur. Audio afspelen 75 uur.
De 13. Video afspelen 19 uur. Video streamen 15 uur. Audio.Afspelen 75 uur
Nee overal lees ik dat de pro een betere batterij heeft.
 
Hé,bedankt voor de reactie maar als ik de batterij vergelijk op de site van apple houdt die van de pro het toch langer uit dan de gewone 13.
De pro video afspelen 22 uur. Video streamen 20 uur. Audio afspelen 75 uur.
De 13. Video afspelen 19 uur. Video streamen 15 uur. Audio.Afspelen 75 uur
Nee overal lees ik dat de pro een betere batterij heeft.

Ah ok dacht dat ik ergens bij release gelezen had dat de hoogste versie van elk model (gewone 13 en 13 pro max) de beste batterij had maar zal mis zijn.

Maar punt van de 120hz blijft dus :)
 
Ik heb een iPad Pro met 120mhz refresh en ik gebruik op mijn pc (die ik meer voor werk gebruik dan andere dingen) ook een 140hz display, ik vind dat zalig... Echt een groot verschil, niet essentieel, maar da's een beetje het equivalent van stoelverwarming in een auto. Je hebt dat niet nodig, maar 't is verdomd fijn om te hebben...
 
Ik heb een gewone 13 en kom van een 8, dus ik heb nooit een smartphone gehad met een hogere hz gehad. Dus ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Zalig toestel gewoon.

Misschien eens naar een winkel om te vergelijken?
 
Mijn schoonmoeder wil een "nieuwe" iPhone. Het enige wat ze ermee doet is foto's trekken, whatsapp en haar bankzaken. Dus we smeren haar best een refurbished iPhone aan. Waar doe ik dat het best? En vanaf welk model ga ik best? Het moet geen heel recente zijn, maar wat is TE oud voor iemand die niet meer doet dan wat hier vermeld staat?
 
Ik heb nog een MacBook Pro uit 2015 zonder Touch Bar. Nu zie ik bij sommige winkels MacBooks 16 inch uit 2019 te koop staan voor ongeveer 2000 euro. Wat ik er vooral mee doe is websites maken, eens een video, foto bewerken. Nu vraag ik me af zou dit een goede deal zijn? Of is dat te duur met dat die M1 chip er is? Zou ik met zo een MacBook nog een paar jaar kunnen doen?
 
Terug
Bovenaan