Advies Aankoop Smartphone (Budget 1 tot 250 euro)

Razer

Active member
Crowdfunder FE
Op zoek naar een nieuwe smartphone in de prijsklasse tot en met 250 euro?
Laat zeker enkele belangrijke vereisten weten zoals opslagruimte, schermgrootte, camera & doeleinden.
 
Welke compacte telefoon kunnen jullie aanraden?
Ik heb nu een moto E uit 2015, maar die is kapot aan het gaan en ik wil niet met zo een groot ding rondlopen. Lange ondersteuning is een pluspunt!
 
Wat is compact voor u ? in deze prijscategorie zou ik er niet veel kunnen opnomen, zelfs een Poco X3 of Redmi Note is al snel 6 inch+.
Een iPhone 12 Mini is 5.4 Inch, een iPhone SE 2020 is 4.7 inch, de prijs is natuurlijk wel redelijk Apple maar qua ondersteuning zit je wel goed voor 5 jaar.

Geen idee of er bij Android tegenwoordig nog iets bestaat zoals een Xperia Compact van x jaren terug qua screen size, zelfs een Oneplus Nord of de gemiddelde Nokia is al snel 5.5 inch+
 
Poco X3 NFC gekocht.
Ongelofelijk toestel voor deze prijs. Kan tegen vlaggenschippen op, geen probleem.
Even ultrabesparende batterij modus aangezet ->450uur batterijduur over :oink:
 
Via de Tweakers bbg uitgekomen op de Poco M3 als eerste telefoon voor zoon 1. Nog niet gekocht, maar staat wel bovenaan de lijst voor binnen enkele maanden.
 
De Poco x3 is een top gsm, spijtig dat het niet kan draadloos opladen anders had ik het toestel gekocht voor mij en de vrouw.
Zijn er alternatieven voor de Poco met dit detail erbij? Wss meer dan 200 EUR, maar 50 eur extra zou ik er nog aangeven, ook direct 5 G compatibel nemen zeker bij aankoop nieuwe gsm?

Edit :Toch voor de Xiaomi Mi10T Pro gegaan via mijn provider Orange. Wist niet dat je nu ook met je eigen abonnement kon genieten van deals.
Voor 249 EUR en zelfde abo kunnen aankopen. De 256 gb versie.
 
Laatst bewerkt:
hey,
ik zoek een smartphone, een goedkope, zou enkel dienen om te bellen (geen foto's, filmen..) is voor m'n vader. eenvoudig te bedienen. Iemand een aanrader?
 
hey,
ik zoek een smartphone, een goedkope, zou enkel dienen om te bellen (geen foto's, filmen..) is voor m'n vader. eenvoudig te bedienen. Iemand een aanrader?
Als 't enkel om te bellen is, zijt ge dan niet beter met een zogenaamde feature phone (een "gewone" gsm dus) ipv een smartphone? Nokia heeft er opnieuw (dus sinds hun overname door HMD) verschillende gemaakt, al vanaf 20 euro voor een gsm zelfs
 
Onze oudste zoon gaat naar het middelbaar en het is zijn verjaardag.

Dus denken we hem zijn eerste eigen smartphone te geven.. Budget max 200€.

Nu gebruikt hij een half werkende Oneplus 3t (camera en microfoon defect) en die voldoet voor hem.

Aangezien wij al jaren Oneplus toestellen hebben (ooit 2x een OPO gehad toen het nog met invites was) zijn we geneigd de Oneplus Nord N100 voor hem te kopen. Die staat momenteel aan 125€.

Is deze deftig, of zijn er andere toestellen in deze prijsklasse die meer aangeraden zijn?
 
Terug
Bovenaan