720 Pokémon kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
05/09/2022 22:22

randal

Member
Roeselare
iTrader: 100% (570/570)
Algemene informatie/specificaties
Als 1 geheel te koop
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Roeselare
Staat ook op 2dehands
Allerlei kaarten in 1 pakket.
Je wil niet weten hoeveel dit heeft gekost 😭
Minimum 125€
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een leek op dat vlak. De meeste kaarten kwamen uit game mania of Dreamland. Er zitten enkele blinkende kaarten tussen...als dat holo's zijn? De meeste kaarten zijn in goede staat, hier en daar een ezelsoor. Afhaling krijgt de voorkeur omdat de potentiële koper dan zelf de bundels kan bezichtigen natuurlijk en die er dan beter zicht op heeft als ze het bedrag waard zijn. Ik ga niet beginnen met foto's, wegens teveel. De prijs is bespreekbaar natuurlijk
 
125 euro + leveringskosten als dat geleverd kan worden
Dat kan geregeld worden. In dat geval zou ik werken met een postvignet dat een traceernummer heeft. Verzekerde verzending kan ook natuurlijk, maar kost iets meer. Ik wil het eventueel wel afronden naar 130€ inclusief verzending. 132€ als je de verzekerde verzending wil. (kost mij rond de 8/9€ denk ik). Laat maar weten als dit Ok zou zijn voor u, dan stuur ik de gegevens. De deal is pas rond bij bevestiging, anders blijft het open staan
 
Laatst bewerkt:
Geen idee. Ik heb de doos toegetapet en zou eigenlijk ook niet veel zin hebben om de hele stapel te doorlopen. Sorry hoor. Edit: mn vrouw heeft het gecheckt, en het antwoord is neen. Er zitten bij de blinkende kaarten wel soorten die precies meer blinken....er staat GX achter de naam van de pokemon bij die meerblinkende kaarten. Bij enkele staat er EX bij.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan geregeld worden. In dat geval zou ik werken met een postvignet dat een traceernummer heeft. Verzekerde verzending kan ook natuurlijk, maar kost iets meer. Ik wil het eventueel wel afronden naar 130€ inclusief verzending. 132€ als je de verzekerde verzending wil. (kost mij rond de 8/9€ denk ik). Laat maar weten als dit Ok zou zijn voor u, dan stuur ik de gegevens. De deal is pas rond bij bevestiging, anders blijft het open staan

Ok bij deze bevestigd voor 132 euro verzekerde verzending
Als je je gegevens doorstuurt via PM stort ik onmiddellijk en stuur ik je het adres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan