5x GTX 1070 Gigabyte G1 Gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

jikmil

Member
WV
iTrader: 100% (26/26)
Ik heb nog 5-tal stuks, +/- 4 jaar oud, allemaal werkend
Hoeveel zijn die nog waard? Markt is wat volatiel precies momenteel...
 
hij heeft geen 5 gamepc's denk ik hee, mining wss. daarom zijn deze kaarten niet erg veel waard imo. hoeveel uren hebben ze +/- gedraaid, wat is uw effectieve winst geweest? wat hebt u ze nieuw betaald? als u eerlijk zegt dat hier 4 jaar mee gemined is dan zullen er niet al teveel mensen al teveel geld voor over hebben.

normaal zal de gangbare vraagprijs rond de 300€ liggen denkik, een ex-mine kaart zal als u het vermeld bij de verkoop deze prijs zeker niet halen.
(als dit het geval moest zijn)

MAAR!
ik denk dat we stilletjesaan aan een punt zijn gekomen dat de meeste mensen nog prijzen vragen die maanden geleden mss haalbaar waren maar momenteel niet langer realistisch zijn.

ik denk dat potentiele kopers de kat uit de boom kijken en afwachten, zij die effectief snel een kaart nodig hebben zullen de goedkoopste zoeken, en dan zal zelfs die 300€ teveel zijn imo.

die kaarten kosten wat 4 jaar geleden? 450-500€? als het geen mine kaarten zijn dan lijkt de helft mij een eerlijke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu vraagprijzen voor de 1070's tussen de 270 en 350€, en velen aan die prijs staan al een paar weken te koop zonder effectief verkocht te geraken.
Voorbeeldje @290€ die al 3 weken online staat:

Eentje aan 280€, ook al een week online, dus de onder 300€ aanbiedingen garanderen zeker niet meer dat je een snelle verkoop realiseert!


Ik denk inderdaad, net zoals No_Dice dat er een beetje "hoge prijs" moeheid begint te ontstaan en potentiële kopers de kat uit de boom kijken, zal ook wat komen doordat er mining disabled kaarten op de markt beginnen komen ..

Indien het effectief mining kaarten zijn, zijn ze hoogstens 150€ waard.
Enkel gebruikt voor gaming, dan inderdaad zou 50% van hun nieuwprijs een eerlijke vraagprijs zijn, dus ergens tussen de 200 en 250€.
En dalende lijn hé, dat is nu, binnen een maand zal het vermoedelijk nog verder zakken....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan