3x Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/05/2023 22:00

MorGo7h

Well-known member
iTrader: 100% (29/29)
Algemene informatie/specificaties
Min prijs: 200euro
Meeneem: 250euro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Maldegem
Voor mijn simulator heb ik nieuwe monitors gekocht en mijn oude mogen de deur uit.
Het zijn 3x Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 (24.5", 1080p, Gsync/Freesync).
1 monitor heeft een kras opgelopen bij de instappen. De linkere monitor aan de linkerkant. Bij het simracen valt dit buiten het gezichtveld en eenmaal de monitor aanstaat, is het niet goed meer te zien tenzij op een witte achtergrond. Vandaar ook de zachte prijs. De andere 2 monitors zijn in prima staat.
De originele voetjes zijn er ook bij mocht je deze op een bureau willen zetten.

Kan dit weekend nog getest worden in de simulator. Begin volgende week zou ik mijn nieuwe monitors willen ophangen.

Het liefst verkoop ik al eens pakket. Mocht er geen interesse zijn in de 3e monitor omwille van de kras, dan hang ik die wel in m'n werkkot en verkoop ik de overige apart.
 
Geen probleem. Kom gerust eens vrijblijvend langs om het te zien. Tijdens het racen valt ze buiten jouw gezichtsveld waardoor het niet echt stoort.
Nieuwe monitors zijn vandaag geleverd, maar ik kan wel nog even wachten met ze op te hangen mocht je even willen komen testen.

EDIT: Ik had de 2ehands link er niet bijgezet omdat ik niet enkel op 2ehands verkoop maar ook in de vriendenkring en op enkele Discords over sim racing.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er eens over na denken, want de kras zie je precies toch echt goed. En als ik dat weet dat er een kras zit, dan steekt dat in men hoofd en zit ik er waarschijnlijk de hele tijd naar te kijken. Best ook je 2dehands link hier plaatsen : https://www.2dehands.be/v/computers...a-g-master-black-hawk-1080p-24-5-inch-monitor
Nog interesse? Over 2 weken verhuizen we en dan wil ik graag mijn nieuwe aan de rig hangen. Dus ik ben ze liefst nog kwijt voor de verhuis. Doe een goed bod zou ik zeggen ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan