3080ti ipv een 2080ti triple 1440P

lora

Member
Hey guys,

momenteel heb ik een 2080Ti op een Z390 mb met daarin een I9 9900kf.
Deze setup dient voornamelijk om te simracen en stuurt 3 1440 panelen.

Ik ga niet zeggen dat de setup het niet aankan maar ik mis toch wel wat FPS als ik de eyecandy hoog wil houden.
Gaat een 3080ti hier veel beterschap aan kunnen brengen of beter wachten op de 4XXX reeksen, als die dan ooit al te krijgen gaan zijn.

Indien de 3080ti ideaal is mag de 2080ti weg en zoek ik iets 2dehands of nieuw.
Prijzen op de 2dehands markt is aan het zakken maar de beschikbaarheid van nieuwe kaarten is ook wat aan het beteren.

Graag jullie mening.


thanks
 
Een 3080TI is op alle vlakken beter dan een 2080TI dus méér fps ga je zeker krijgen.
Wachten op nieuwe hardware is blijven wachten en uitstellen en hopen dat je zoiets kan kopen aan een deftige prijs.
Als je nu méér performance wilt dan moet je nu iets kopen.
 
3080 TI FE proberen scoren bij LDLC. Gezien je de 2080 TI zeker nog voor een heel mooie prijs kan verkopen, kan je zo voor een vrij kleine meerprijs upgraden.

Een gewone 3080 TI aan "gangbare" prijzen zou ik op dit ogenblik niet doen. Dan zou ik eerder wachten op de markt die zich gaat normaliseren (maar wanneer dat is, geen idee).
 
3080 TI FE proberen scoren bij LDLC. Gezien je de 2080 TI zeker nog voor een heel mooie prijs kan verkopen, kan je zo voor een vrij kleine meerprijs upgraden.

Een gewone 3080 TI aan "gangbare" prijzen zou ik op dit ogenblik niet doen. Dan zou ik eerder wachten op de markt die zich gaat normaliseren (maar wanneer dat is, geen idee).
Wat bedoel je met 'een gewone 3080 TI'?
De prijzen blijven extreem hoog en ik verwacht geen highend kaart onder 1000 euro.
Volgens mij is dat geleden van de 1080Ti en zal dat niet snel meer terug komen.
 
Met de nadruk op 'proberen' als je bij LDLC wilt gaan shoppen voor een 3080TI.
Mensen die er al hebben gekocht kunnen wel uitleggen welk kunst en vliegwerk je moet doen om de meeste kans te hebben om er een te kopen.
 
Terug
Bovenaan