Monitoren Netwerk 2 x HP Pavilion 23xi & 1 x Netgear R6400 Nighthawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
17/04/2022 18:00

nTk

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Alles gebruikt, maar in goede staat want gebruikt tot vorige week. Geformatteerd/factory reset.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Herent (Leuven)
Wegens upgrades van systeem mag onderstaande weg, over 2 weken sluit ik af.
Alles gebruikt, maar in goede staat want gebruikt tot vorige week. Geformatteerd/factory reset.

Geen facturen of garantiebewijzen meer want schermen +10 jaar oud, router +5 jaar oud.

Prijzen en meeneemprijzen onderaan.

Nergens anders aangeboden. Foto's mogelijk op aanvraag (PM).

Enkel af te halen.

MONITOREN
  • 2 x HP Pavilion 23xi (incl. HDMI kabel & power kabel) Bod aanvaard van Fluffy
Prijs per stuk: 20 EUR
Meeneemprijs per stuk: 25 EUR

ROUTER
  • 1 x Netgear R6400 Nighthawk
Prijs: 40 EUR
Meeneemprijs: 50 EUR
 
Laatst bewerkt:
Moest ge u bedenken over verzending contacteer me maar, ik wil de 2 schermen wel...

Of moest er ze iemand kunnen ophalen voor me en op zijn beurt willen versturen tegen kleine vergoeding dat mag ook...
 
Hey RSSD,

ik moet volgende week rond 17u in Brugge zijn. Als ge ze beiden voor 50 EUR neemt (dus 25/stuk) wil ik wel ergens met u afspreken op mijn traject naar Brugge. Tenminste, dat is van de locatie in uw profiel uitgegaan. :)

Maar als ik een andere bieder heb voor 50 EUR voor volgende zondag die ze wel hier ter plaatse wilt komen halen, geef ik die voorrang.

Laat maar weten wat ge ervan denkt.
 
Hey RSSD,

ik moet volgende week rond 17u in Brugge zijn. Als ge ze beiden voor 50 EUR neemt (dus 25/stuk) wil ik wel ergens met u afspreken op mijn traject naar Brugge. Tenminste, dat is van de locatie in uw profiel uitgegaan. :)

Maar als ik een andere bieder heb voor 50 EUR voor volgende zondag die ze wel hier ter plaatse wilt komen halen, geef ik die voorrang.

Laat maar weten wat ge ervan denkt.
Ok, laat me maar iets weten !
 
@RSSD,

ik moet zowel zaterdag als zondag in Brugge zijn en aangezien het al woensdagavond is,
ben ik wel geneigd om ze voor jou te reserveren als jij het ziet zitten om tot op mijn traject te komen,
voor de prijs die we bovenstaand hadden (50 voor beide samen) vastgelegd?

Zoja, laat maar weten en dan spreken we af via PM. Ik rij zaterdagvoormiddag op naar Brugge, en zondag laat in de namiddag ook nog eens.
 
Ik twijfel, ik kan ze wel gebruiken maar heb echt geen tijd om rond te crossen ervoor.
Ben zelfstandig in bijberoep en heb een drukke week nu.
 
@RSSD , ik heb helaas niet de tijd om een omweg te maken, noch zaterdag noch zondag. Best I can do is aanbieden om ze op mijn traject te komen ophalen. Dat is al meer moeite dan ik voor ogen had, want er was niet gepland dat ik dit weekend die kanten op ging moeten, laat staan 2x :) idem wat betreft verzending. Heb niets liggen om de aangeboden zaken veilig te verpakken, en ga me er niet mee bezig houden die te gaan halen.

@MaximV , dat lijkt me inderdaad het model te zijn dat ik hier aanbied ja. Manufactured 2014 staat er op.

Voor beiden nog de mogelijkheid dus indien interesse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan