PC Onderdelen 2 grafische kaarten te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
17/05/2021 20:00

magere-hein

Member
iTrader: 96% (26/27)
Algemene informatie/specificaties
MSI armour rx580 8GB ==> €250 min & meeneem
Saphire Pulse rx560 4GB ==> €150 min & meeneem
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Nevele, Gullegem, Kortrijk, Deinze, Gent
Hallo iedereen,

Ik verkoop volgende grafische kaarten.
  • MSI armour rx580 8GB ==> €250
  • Saphire Pulse rx560 4GB ==> €150

Kaarten zijn uit garantie, hebben altijd in een standaard desktop gezeten er is zelfs niet mee gegamed geweest. De grafische kaarten waren eigenlijk overkill voor de PC's waar ze in zaten, was louter voor beeld te geven :). Ik heb er geen nood aan & daarom dat ik deze verkoop. Misschien dat iemand deze wel kan gebruiken.

Ik wil geen scalperprijzen vragen voor deze kaarten & hoger bieden dan de prijzen die ik opgegeven heb heeft geen zin. Prijzen zijn tevens minumum & meeneem. Ook geen privéberichten sturen met hogere prijzen aub.

De prijzen zijn de waarde die ik ze in de tijd gekocht heb, redelijk vind ik persoonlijk als je ziet dat een rx580 gemakkelijk voor bijna het dubbel wordt aangeboden op sommige sites. Prijzen van alle kaarten zijn excl verzendkosten. Voorkeur gaat naar brengen/afhalen gezien ik de kriebels krijg van de pakjesdiensten de laatste dagen. Bij opgegeven afhaallocaties worden deze gratis gebracht. Gent is regio UZ. Niet centrum of andere cotés.

Degene die de eerste meeneem bied heeft ze. Geen groepskorting.

Ik had op 9 lives een itrader van 100% op 47 deals. Ik was jammer genoeg te laat voor het overzetten van de gegevens.

Als de meeneem geboden wordt vervalt natuurlijk het eind uur :).


Mvg,
M-H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan