15" Macbook Pro late 2016, QWERTY met nieuwe batterij, scherm, keyb. sinds nov 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
07/01/2021

zephir

Active member
Ranst
iTrader: 100% (14/14)
Algemene informatie/specificaties
15" MBPr touch bar late 2016 - minimum 750 euro, meeneem 1250euro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Ranst
Ik verkoop mijn 15" MBPr "late 2016" met onderstaande specs:

15" MBPr touch bar late 2016 (MacBook Pro 15-Inch "Core i7" 2.7 Touch/Late 2016 Specs (Late 2016 15" (Touch Bar), MLH42LL/A*, MacBookPro13,3, A1707, 3072): EveryMac.com)
2.7ghz Core i7 (6820HQ) 4C/8T 45W TDP @2.7-3.6gHz
16GB 2133mhz DDR3
512GB PCI-e flash storage
AMD Radeon Pro 455 + Intel HD Graphics 530
720P facetime cam
2880x1800 (220 ppi, 500 nits) retina display
QWERTY keyboard
802.11ac Wi-Fi, Bluetooth 4.2
TB 3 / USB-C x 4

Machine is in november 2020 voorzien van een gloednieuw scherm, en "topcase" dat wil zeggen, het hele bovenste aluminium element inclusief het keyboard en de batterij (nieuwe heeft 9 cycli nu). Ook de speakers en USB-C mopdules werden vervangen. Op het moederbord na dus eigenlijk een nieuwe laptop... Dit alles onder garantie van Apple zelf (bij erkend repair center). Op eigen kosten was dat een repair van 1200 euro geweest... Machine in top staat, met nette werkende adapter. Foto's volgen later indien gewenst...

Toestel met werkend OS kan getoond worden via videocall met screenshare, er volgt een wipe inc. removal van elke apple gerelateerde (find-my-device) restricies etc voor ophaling of eventueel levering (Coronaproof). Geen verzending.

Reden van verkoop is dat deze tijdens de reparatie overbodig is geworden wegens aankoop M1 macbook als test.

Meeneemprijs 1250 euro.
Bieden vanaf 750 euro.

Afsluiting op donderdag 7 januari 20.00u, sniper regel van 15m. Dit topic wordt eveneens op 9lives.be en Tweakers gezet, Tweedehands volgt.
Foto's in topic op Tweakers.

Vragen? Stel idealiter publiek hier of via PM...
 
Laatst bewerkt:
Er werd verleden maand grote werken aan uitgevoerd onder garantie maar je verkoopt zonder garantie? Ik kan niet volgen.
 
Er werd verleden maand grote werken aan uitgevoerd onder garantie maar je verkoopt zonder garantie? Ik kan niet volgen.
Toestel binnen gedaan voor keyboard issue met de alt toets, en occasioneel gekraak in een speaker. Toen ik die ging ophalen was onder coulance / extended warranty heel de boel vernieuwd... Officieel heb je er geen garantie meer op, maar blijkbaar lukt het bij Apple soms toch wel om onder coulance dingen gerepareerd te zien. Ik heb niets hoeven te betalen voor deze reparatie waar ik dat wel verwacht had.
 
Zou het moeten opzoeken, maar op herstellingen (onder garantie) heb je opnieuw garantie, dacht 12 maanden. Met Apple weet je nooit natuurlijk.
Ik denk het niet, want dit was een kostenloze reparatie na de wettelijke garantie. Kan zijn dat de reparateur (Switch) misschien zelf iets extra stuk gemaakt heeft en daardoor onderdelen heeft moeten vervangen, tenzij erop dat scherm ook een extended warranty / replacement program zat waar ik geen weet van had.

Het scherm was voor de reparatie nog in heel goede staat dus dat was sowieso onverwacht.
P.S.: Bod van 750 euro op tweakers gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan