Finished 07/11 - 13u00 | Age Of Empires IV

ss_2ae5b5a2a779c31e3acae486ec359b0d9087bc8c.1920x1080.jpg


Na jaren wachten is er eindelijk een opvolger voor Age Of Empires III. Ik (@Strijkijzer) ben een fervent Age Of Empires II speler en was wat sceptisch na de beta van dit spel maar we gaan er toch met volle goesting in vliegen. Allemaal klaar voor enkele epische & historische battles? Kom dan zeker kijken op mijn stream! We gaan enkele van de solo campagnes spelen en het spel uitgebreid testen. Je kan alvast onze review lezen!

“All warfare is based on deception.”
– Sun Tzu


Wat & wanneer?
- Playtesten van Age Of Empires IV
- 07/11 om 13u00 live op de stream van Strijkijzer

Contact
Voor meer info kan je altijd een berichtje naar @Strijkijzer sturen via PM of op discord.
 
Doe je veel multiplayer @Strijkijzer ?

Ik kijk wel wat op Twitch en merk toch dat het last heeft van de typische moderne 3D RTS problemen. In hoofdzaak voelt de schaal een stuk kleiner aan als in AOE2. En de gameplay zelft ziet er wat houterig uit. Het kan nochtans zeer goed lukken zo RTS in 3D. Kijk naar Starcraft 2 bijvoorbeeld.
 
Doe je veel multiplayer @Strijkijzer ?

Ik kijk wel wat op Twitch en merk toch dat het last heeft van de typische moderne 3D RTS problemen. In hoofdzaak voelt de schaal een stuk kleiner aan als in AOE2. En de gameplay zelft ziet er wat houterig uit. Het kan nochtans zeer goed lukken zo RTS in 3D. Kijk naar Starcraft 2 bijvoorbeeld.
Ik snap eigenlijk niet goed waarom je niet meer kan uitzoomen :D Ik ben alvast wel positiever dan met de beta. Enkel als je een leger hebt van meer dan 50 man hebt ziet dat er wat vreemd uit vind ik. De gebouwen vind ik soms ook te groot ogen, maar mss went dat wel?

Multiplayer nog niet uitgeprobeerd. Binnenkort eens proberen.
 
Terug
Bovenaan