BeyondGaming News

Bob Odenkirk kicks ass in Nobody-featurette
Morgen komt de actiethriller Nobody uit in de bioscoop. Naar aanloop van de release onthulde Universal een nieuwe featurette, waarin Bob Odenkirk al een tipje van de sluier oplicht en we een eerste blik krijgen op zijn intensieve training en adembenemende actiescènes. Zowel de officiële trailer als de featurette kunnen jullie onderaan deze post bekijken! In de film zien we Bob Odenkirk in zijn rol als Hutch Mansell, een onopvallende, doorsnee vader en man. Wanneer op een nacht twee dieven inbreken in zijn huis, weigert Hutch zichzelf of zijn familie te verdedigen in de hoop ernstig geweld te voorkomen. Zowel zijn zoon Blake (Gage Munroe) als zijn vrouw Becca (Connie Nielsen) zijn teleurgesteld. Hutch beseft dat het niet zo verder kan...
Jack Sparrow nu beschikbaar in Sea of Thieves
Vandaag wordt niet alleen de komst van Season Three van Sea of Thieves gevierd met zijn reeks nieuwe events, upgrades en beloningen, maar ook de epische samenwerking die Sea of Thieves: A Pirate's Life tot leven heeft gebracht, een ongelooflijke nieuwe verhaalcampagne die de wereld van Disney's Pirates of the Caribbean naar de wereld van Sea of Thieves brengt. Net als voorgaande seizoenen van Sea of Thieves, is Season Three gratis voor alle spelers en bevat het 100 niveaus van beloningen die je kunt ontgrendelen terwijl je reist en regelmatig je bekendheid vergroot. De Season Three Plunder Pass is apart verkrijgbaar en voegt geheel nieuwe premium schatten toe aan de Seasonal Rewards-lijst!
Video stelt co-op voor LEGO Super Mario voor
Vandaag kondigde de LEGO Group de komst van een unieke sociale speelervaring aan: voor het eerst kunnen kinderen en fans de figuren van LEGO Mario en LEGO Luigi met elkaar verbinden voor nieuwe duo speler-uitdagingen in de wereld van LEGO Super Mario. Deze nieuwe opvallende spelfunctie moedigt samen spelen aan en is ideaal voor gezinsmomenten, nu twee spelers samen het LEGO Super Mario-universum binnentreden voor nieuwe met LEGO-stenen gebouwde avonturen. Duo speler-avonturen met LEGO Mario en LEGO Luigi (of eender welke combinatie van de twee figuren) is mogelijk door hen te verbinden via Bluetooth. Kinderen en fans spelen nu samen in één team en kunnen extra digitale munten verzamelen door samen acties uit te voeren zoals lopen...
Olympic Games Tokyo 2020 - The Official Video Game nu beschikbaar
SEGA of America en het Internationaal Olympisch Comité (IOC) lanceren vandaag Olympic Games Tokyo 2020 - The Official Video Game. Met achttien Olympische evenementen in arcade-stijl, een robuuste Avatar Creator, online-varianten voor acht spelers en uitgebreide aanpassingsmogelijkheden, waaronder meer dan 50 kostuums, biedt Olympic Games Tokyo 2020 sportliefhebbers van alle leeftijden de kans om hun Olympische dromen thuis waar te maken. Olympic Games Tokyo 2020 is vanaf vandaag verkrijgbaar voor de Nintendo Switch, PlayStation 4 en Xbox One. Olympic Games Tokyo 2020 biedt fans van alle leeftijden de kans om het wereldwijde podium te betreden in achttien vermakelijke, arcade-stijl Olympische evenementen, inclusief de 100 meter...
A Plague Tale: Innocence komt naar de next-gen consoles
Goed nieuws voor gamers die tijdens de E3 geïntrigeerd waren door de trailer van A Plague Tale: Requiem, maar de voorganger volledig gemist hadden. A Plague Tale: Innocence verschijnt namelijk op 6 juli voor PlayStation 5 en Xbox Series X|S. Spelers die reeds in het bezit zijn van de oorspronkelijke versie, krijgen deze upgrade gratis ter beschikking op hun next-gen console. De game zal ondersteuning krijgen voor een 4K-resolutie aan 60 frames per seconde. 3D-audio zal ook worden toegevoegd om de ervaring nog intenser te maken. In A Plague Tale: Innocence volgen we het grimmige verhaal van de jonge Amicia en haar kleine broertje Hugo, in een hartverscheurende reis door de donkerste uren van de geschiedenis. Opgejaagd door soldaten van...
Dungeons & Dragons: Dark Alliance viert release met cinematische trailer
Helden der alle continenten, scherp uw zwaarden en bijlen. De tijd om op avontuur te gaan is aangebroken! Dungeons & Dragons: Dark Alliance, de spirituele opvolger van Baldur's Gate: Dark Alliance en Dark Alliance 2 is vanaf vandaag verkrijgbaar op PlayStation 4 en 5, Xbox One, Xbox Series X|S (ook via Xbox Game Pass) en PC. Om dit te vieren, hebben Tuque Games en Wizards of the Coast een cinematische launch trailer vrijgegeven die je alvast een voorsmaakje geeft van de te verwachten actie. Dungeons & Dragons: Dark Alliance speelt zich af in de Icewind Dale-regio en laat je avonturen beleven gebaseerd op de romanreeks The Legend of Drizzt van de gekende fantasieschrijver R.A. Salvatore. Hoewel de focus sterk ligt op online coöp...
Je kan zien wat er in lootboxes van FIFA Ultimate Team zit
Electronic Arts gaat binnenkort laten zien wat er in FIFA Ultimate Team-lootboxes zit. Het bedrijf kwam enkele jaren geleden in een storm terecht, want velen zien het aankopen van lootboxes, zonder dat je weet wat die lootbox precies inhoudt, aan als gokken. Om die reden waren lootboxes van EA zelfs lange tijd niet te koop, maar de uitgever heeft nu een oplossing. Zo gaat het bedrijf laten zien wat een lootbox inhoudt. Als je een FIFA Ultimate Team-lootbox wil aankopen, krijg je nu een preview-knop te zien. Als je daarop klikt, krijg je de animatie te zien waarmee de lootbox wordt geopend. Op die manier krijg je de inhoud van die lootbox te zien. Je beslist pas hierna of je die lootbox aankoopt of niet. Om misbruik tegen te gaan, wordt...
Eerste beelden van Jurassic World: Dominion in korte teaser-trailer
Universal heeft zonet de eerste beelden vrijgegeven voor de nieuwste telg in de Jurassic World-franchise, namelijk Jurassic World: Dominion. In deze teaser kunnen we een glimp opvangen van hoe de film er zal komen uit te zien. Op een officiële trailer blijft het nog even wachten. De finale biscooprelease is dan ook maar voorzien voor juni 2022. Veel is er nog niet geweten over de film. De regie wordt opnieuw opgenomen door Colin Trevorrow (Jurassic World). Ook Chris Pratt is terug van de partij in zijn rol als Owen Grady. Van zodra er meer info gekend is, komen jullie het te weten op onze frontpagina!
Review: Umurangi Generation
Toegegeven, ik maak graag lijstjes en de meest gebruikte app op mijn telefoon is, op de camera na, ongetwijfeld Notes. Zo hou ik er, als geheugensteuntje, bijvoorbeeld een overzicht op na van aangekondigde games die ik zo goed als zeker wil spelen. Umurangi Generation, meer bepaald de Switch-port die niet meteen een concrete releasedatum had, stond al een hele poos vanboven te pronken in dit lijstje. De game werd oorspronkelijk in mei 2020, in volle pandemie dus, gereleased op PC en al snel hoorde ik hier en daar lovende woorden die ook nog ’ns herhaald werden in menig eindejaarslijstje. Met reden? Nomen est omen, Umurangi Generation is even uniek als de titel laat vermoeden. Aan de oppervlakte is het een dartele first-person...
Back 4 Blood vereist permanente internetverbinding
Ontwikkelaar Turtle Rock Studios heeft op Twitter laten weten dat Back 4 Blood, de spirituele opvolger van de Left 4 Dead-reeks, enkel kan gespeeld worden wanneer je verbonden bent met het Internet. Met andere woorden: ook als je alleen wilt spelen, zal je een internetverbinding nodig hebben. Ze lieten wel weten op zoek te zijn naar mogelijkheden om offline spelen te kunnen ondersteunen. Wie de ontwikkeling van het spel volgt, weet intussen dat focus van Back 4 Blood natuurlijk de coöp en multiplayer-actie is, waarbij je in een team van vier man samen kan spelen of het in de PvP-modus tegen een ander team kan opnemen. Gezien de game ook toelaat om je teamleden door bots te vervangen, kan je de game ook solo spelen. Dan is het...
Cyberpunk 2077 eindelijk weer via PlayStation Store te koop
Kort na de release van Cyberpunk 2077 besliste PlayStation om de game uit de PlayStation Store te halen. Door de vele bugs en veel andere grote problemen met de game van CD Projekt RED, meldde de ontwikkelaar dat mensen hun geld konden terugvragen. Daarvoor moesten ze bij digitale aankopen wel aankloppen bij de bedrijven achter de platformen in kwestie. PlayStation besliste daarom de game uit hun store te halen. Vorige week keerde Cyberpunk 2077 dan terug naar de PlayStation Store, maar de game aankopen kon nog niet. Daar kwam vandaag verandering in en zo is alles weer als vanouds. PlayStation plaatste wel een waarschuwing bij het spel. Zo wordt het afgeraden om de game voor PlayStation 4 te kopen en wordt er aangeraden de game op een...
Nieuw Knockout City-evenement start morgen
Mocht je het gemist hebben: de door trefbal geïnspireerde multiplayer game Knockout City stond in de schijnwerpers op de E3 Play For All-show van GameSpot, waar het team van Velan Studios het nieuwe in-game event halverwege het seizoen – Heatwave – onthulde, dat plaats zal vinden van dinsdag 22 juni t/m maandag 5 juli. Tijdens het Heatwave event kunnen dodgebrawlers de zomerwarmte overwinnen door Ice Pops te verzamelen, die overal op de uitgestrekte maps van Knockout City zijn verstopt. Spelers krijgen daarna de kans om te gekke, tijdelijke items te unlocken, zoals een Ice Cream Truck-deltavliegtuig of een intro-pose, waarin ze liggen te luieren in een strandstoel. Voltooi matches, vind de Ice Pops en verdien Heatwave Tickets die je...
Review: Wreckfest
Wie de front van BeyondGaming al even volgt, zal ongetwijfeld al verscheidene game-reviews de revue hebben zien passeren. Tot op heden stond onder geen enkele mijn nickname als auteur. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben al een tijdje uit het wereldje. Hoewel ik vroeger een verstokte gamer was, denk aan consoles zoals de NES, SEGA Master System II, PC gaming onder Windows 95 enzovoort, staat gamen sinds mijn twintiger jaren al een tijdje op een laag pitje. Met de komst van de PlayStation 5 begon het opnieuw te jeuken. Ik besliste op zoek te gaan naar een exemplaar en was één van de gelukkigen die er eentje kon bemachtigen. Hoewel ik doorgaans enkel films en series review, liet ik me toch overhalen om het deze keer te...
Metro Exodus PC Enhanced Edition viert launch met nieuwe trailer
Deep Silver en 4A Games lanceren vandaag met veel plezier Metro Exodus PC Enhanced Edition – een radicale update die de kracht van Ray Tracing-capable GPU’s gebruikt voor een geweldige visuele upgrade. De PC Enhanced Edition is gratis voor iedereen die de originele game kocht via Steam, de Epic Games Store, Good Old Games en de Microsoft Store. De Enhanced Edition levert Ray Tracing-functies, inclusief Advanced Ray Traced Reflections, en ondersteuning voor de veelgevraagde DLSS 2.0 op NVIDIA-hardware, die goed is voor scherpere details, verbeterde framerates en hogere resoluties. Deze update kwam tot stand in samenwerking met NVIDIA en verbetert onze innovatieve Ray Traced Global Illumination-technologie die bij de originele release...
Wedstrijd: Win Wreckfest voor PS5!
Auto's in stukken van elkaar rijden konden we reeds doen in heel wat games, waaronder Destruction Derby. Ook op next-gen kunnen we de stukken van elkaar zien vliegen, want sinds begin deze maand is Wreckfest beschikbaar voor PlayStation 5 en Xbox Series X|S. Wij mogen één key weggeven voor PlayStation 5. Het enige wat je moet doen, is naar onze wedstrijdpagina gaan en daar de vragen invullen. Veel succes! Deelnemen aan de wedstrijd kan via deze link: https://www.beyondgaming.be/form/wedstrijd-win-wreckfest-voor-ps5.7/select
Preview: WRC 10
Sinds 16 juni kun je via Steam alvast de pc-demo van de nieuwste telg van de WRC-serie spelen, WRC 10. Deze veelbelovende racing game kunnen wij verwachten op 2 september. Eerder deze maand woonde ik al een persvoorstelling van WRC 10 bij, waarna ik de demo kon uittesten. Aangezien deze demo qua content echter beperkter dan verwacht bleek, zal ik via deze preview vooral een vooruitblik geven wat de finale game ons te bieden zal hebben. Tijdens de persvoorstelling werd één Engels begrip alvast telkens herhaald: History. Alles in WRC 10 draait rond de vijftigjarige weg die het World Rally Championship moest afleggen om de sport te worden zoals op de dag van vandaag. Hierdoor bevat de game, naast de te verwachten content die gelinkt is...
Terug
Bovenaan