BeyondGaming News

Electronic Arts en DICE hebben vandaag Battlefield 2042 Season 6: Dark Protocol aangekondigd. Het in-game-evenement vindt plaats van 31 oktober tot en met 14 november en introduceert een 12v12 Killswitch-modus. Verborgen in de Buiten-Hebriden van Schotland verplaatst de strijd zich naar een geheime technische onderzoeksfaciliteit genaamd The Boreas Facility. In de faciliteit heeft de zelf ontwikkelde AI-technologie de controle overgenomen om zogenaamde 'Geists' te creëren. Dit zijn synthetische soldaten die door AI bestuurd worden. In Dark Protocol verdienen spelers beloningen en kunnen ze deelnemen aan een nieuwe tijdelijke Killswitch-modus. Killswitch is een gloednieuwe spelmodus waarin 24 spelers in teams van 12 tegen elkaar...
Film Fest Gent draaide niet enkel om films. Nee, voor de eerste keer werd ook PRESS PLAY: Music in Games georganiseerd te Capitole Gent. Niet enkel zouden we getrakteerd worden op schitterende muziek, maar we zouden ook te weten komen wie de winnaar van de World Soundtrack Awards zou zijn. Dankzij de organisatie van het Film Fest Gent mochten we met twee redacteurs afzakken naar de Gentse concertzaal en ik kan nu al verklappen dat het zowel voor mij als collega Karel-Jan een epische avond werd. Net zoals graphics of het verhaal in een game erg belangrijke elementen zijn, geldt hetzelfde voor muziek. Voor mij gaat het zelfs zo ver dat muziek een game kan maken of breken. Een goed voorbeeld van schitterende muziek, waarbij ik regelmatig...
De kwaliteit van Super Mario Bros. Wonder valt amper tegen te spreken – klik hier voor de recensie die één van onze redactieleden schreef – en wellicht is dit de reden waarom Nintendo weldra een stapje verder zal gaan om hun rode loodgieter in de schijnwerper te plaatsen. De firma bevestigde namelijk dat Mario Party 3 vanaf 27 oktober 2023 toegankelijk zal zijn voor eigenaars van een Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket abonnement. Mario wordt in deze game opnieuw vergezeld door verscheidene kompanen, hoewel het aantal speelbare personages groter is dan tevoren, aangezien zowel Daisy als Waluigi ditmaal aan de festiviteiten zullen deelnemen. Mario Party 3 kun je onderaan in beweging zien, maar zijn er nog meer toevoegingen die...
Avatar: The Last Airbender is een serie die als kind wel een indruk op mij heeft nagelaten. Nickelodeon heeft het misschien bijna nooit chronologisch uitgezonden, maar de avonturen van Aang waren altijd opnieuw interessant. Er is een live-action serie in de maak door de originele makers (yay!), maar jammer genoeg is er nooit een game verschenen die die magie op dezelfde manier kon grijpen en vertalen naar een leuke ervaring. Deze game, die de veel te lange titel Avatar: The Last Airbender - Quest For Balance draagt, probeert daar verandering in te brengen. Quest for Balance brengt hetzelfde verhaal dat we kennen uit de achttien jaar oude serie. Aang wordt gevonden in een ijsberg en moet het samen met Katara en Sokka opnemen tegen de...
Terug
Bovenaan