Solved Darkmode/darktheme (tijdelijk gemaakt vóór definitief design)

This post has been solved
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
Ja ik ben ook pro dark, maar is dus op komst.
Wat Cyberkef al verzet heeft, is niet normaal. Die man verdient wat rust.
Maar niet voor de dark theme er is :p
 
Ik heb de eerste draft van de dark mode gezien en het lijkt me idd duidelijk dat Cyberkef dringend toe is aan vakantie (en een nieuwe bril lolz)
 
Mogen we voor de Dark mode gewoon de kleuren van, ik mag de naam niet noemen rippen??

Is toch niet dat daar een patent op rust ofzo... Dat zwart en rood doet het hem voor mij...

Of als een of andere modder dit achteraf wil fixen met stylish ofzo zou ook tof zijn...

620636371014647808.gif
 
We hebben in afwachting van het nieuwe logo/huisstijl voorlopig een dappere poging tot eigen gemaakte dark theme gemaakt (zwaar gebaseerd op de bovenstaande plugin). Duidelijk niet het werk van een professional, maar wel een pak rustiger aan je ogen :D

unknown.png


Een definitieve versie volgt later.
 
`t zal misschien niet door bepaalde voetbalfans gesmaakt worden, maar ik vind het blauw zwart best aangenaam. Dat mag van mij de definitieve versie worden.
 
We hebben in afwachting van het nieuwe logo/huisstijl voorlopig een dappere poging tot eigen gemaakte dark theme gemaakt (zwaar gebaseerd op de bovenstaande plugin). Duidelijk niet het werk van een professional, maar wel een pak rustiger aan je ogen :D

unknown.png


Een definitieve versie volgt later.

Zalig, thanks!
 
Terug
Bovenaan